Download Ebooks

‘Verkopen moet je in je genen hebben.
Je hebt het of je hebt het niet…
toch?’

‘Koud bellen?
Nou, liever niet.
Ik stuur liever een mailtje.’

‘Ik heb hem al 2 keer benaderd!
Volgens mij wil hij gewoon geen zakendoen.
Jammer dan, ik ga door met de volgende op de lijst.’

Stop met het verliezen van waardevolle leads!

In de driedelige reeks ‘Van Oei naar Groei’ worden praktische alledaagse tips besproken waarmee jij jouw kansen vergroot om kansrijke leads om te zetten naar duurzame klantrelaties. Je krijgt direct inzicht in verschillende verkoopaanpakken, handvatten in ‘lastige’ verkoopsituaties en een moderne kijk op de hedendaagse verkoop. Deze Ebooks zijn bestemd voor sales professionals in de zakelijke dienstverlening, ondernemers die willen groeien en een ieder die affiniteit heeft met verkopen.

 

Deel 1: Verkoopmethodieken
Krijg inzicht in maar liefst drie krachtige methodieken voor iedere branche! Inclusief duidelijke praktijkvoorbeelden.

Na een intensief voortraject is het eindelijk zo ver: je mag op verkoopgesprek met die o-zo belangrijke en kansrijke lead!  Om het beste resultaat uit het gesprek te halen is het belangrijk om een bewezen strategie te gebruiken. Vervolgens is het een kwestie van bijschaven en een persoonlijke draai geven aan het verkoopproces. Maar welke strategie kies je? Wanneer is het tijd om de huidige strategie los te laten en over te stappen naar een andere aanpak?

In het eerste deel worden drie verkoopmethodieken stap voor stap besproken en staan we stil bij valkuilen die je middels deze verkoopmethodieken kunt vermijden.

 

Deel 2: Klantgericht werken
Leer om onuitgesproken wensen te herkennen en om te zetten in waardevolle kansen!

Klantgerichtheid is meer dan vriendelijk zijn om een deal binnen te halen. Het is een manier van denken en handelen. Het plaatst jezelf in de schoenen van de klant en stelt je in staat creatieve oplossingen voor uitdagingen te bedenken waar zowel jij, jouw werkgever én de klant gelukkig mee zijn.

Voor velen is dat makkelijker gezegd dan gedaan. In deel 2 een blauwdruk waarmee je gerichter de klant kan bedienen zonder jouw DNA en belangen te verliezen. Ook worden de meest gemaakte fouten m.b.t. het klantgericht werken aangekaart.

 

 

Deel 3: Bezwaren
‘Ik laat het nog wel weten!’ – Herkenbaar? Leer hoe je hiermee omgaat en verander een ‘misschien’ in een ‘JA!

Bezwaren zijn vaak een dooddoener tijdens het salestraject als je geen methode hebt om hiermee om te gaan. Als je hiermee genoegen neemt en je bij het bezwaar neerlegt, geef je de bal aan de klant en neem je zelf een afwachtende houding aan. De klant stelt de koop uit, jij blijft wachten en na verloop van tijd blijkt de kans verloren te zijn.

Voorkom dat je in ongemakkelijke situaties terecht komt door assertief te zijn, zonder opdringerig gevonden te worden. In deel 3: bezwaren geef ik de do’s and don’ts bij de meest voorkomende bezwaren. Handig om bij je volgende verkoopgesprek direct gebruik van te maken!

 

Bestel nu ‘Van Oei naar Groei’!

Bestel nu de delen van ‘Oei naar Groei’ voor slechts €6,99 excl. btw per deel!
Zodra je een keuze hebt gemaakt en onderstaande gegevens hebt ingevuld, neem ik contact met je op.


VerkoopmethodiekenKlantgericht werkenBezwaren